Èxit de participació en la jornada 'Dibuixem Almenara'

Vora 50 persones van dibuixar els principals monuments i edificis del municipi

db120946_1.jpg

En el marc de les festes patronals d'Almenara, el diumenge es va celebrar la jornada de dibuix urbà titulada "Dibuixem Almenara", amb la participació d'unes 50 persones. Aquest esdeveniment va ser organitzat conjuntament pel Consorci del Pacte Territorial per l'Ocupació de la Plana Baixa (Castelló Sud) i l'Ajuntament d'Almenara.

Durant el matí, els carrers de la localitat es van omplir de creativitat mentre els participants plasmaven en les seues obres els monuments més emblemàtics, edificis històrics i l'entorn natural que caracteritza a aquest municipi. Destaca la valuosa col·laboració de l'associació Urban Sketchers de Castelló, que també es va sumar a aquesta jornada d'art urbà.

Alicia Paricio, regidora de Turisme, va expressar la seua gratitud i va destacar la importància d'aquest esdeveniment inaugural en afirmar que "ens va brindar l'oportunitat de donar a conéixer els diversos racons de la nostra localitat i apreciar el treball dels participants als nostres carrers. A més, vam poder admirar les diferents tècniques, colors i perspectives que es van utilitzar en les obres finals".

ashotur22

BASE faldon ESAP LA VALL

 

TV Castelló

Multimedia

Video  Audio

 

 

 

Utilitzem cookies propies i de tercers per a millorar l'experiencia de navegació. Si segueix navegant entenem que accepta el seu us. Més informació