Moncofa al Carrer tanca la programació amb Gustavo Paradís i la banda de música local

La resta d'actuacions de teatre, música, cinema i animació ha omplert els carrers durant tota la setmana

WhatsApp_Image_2023-08-24_at_12.51.03.jpeg

La clausura del Festival Moncofa al Carrer (MAC), una setmana repleta de propostes culturals i participatives que han animat la localitat, estarà a càrrec de la Societat Unió Musical Santa Cecilia de Moncofa (SUM) i l'artista local Gustavo Paradís. En l'emocionant concert "SUM Rock", que tindrà lloc el dissabte 26 d'agost a les 23.00 h, la banda de música s'unirà a Paradís en un esdeveniment únic. La nit s'il·luminarà amb impressionants focs artificials en la Plaça Na Violant, afegint un toc d'espectacularitat.

Ilenia Begnozzi, regidora de Cultura, va ressaltar la importància d'aquest concert en dir que "valorem enormement als nostres artistes locals, els qui donaran un tancament excepcional a aquesta setmana que hem gaudit al màxim". No obstant això, la presència de talent local no es limita només a aquest concert final. L'artista local 'moncofí', el Mag Carolus, va deixar a tots els assistents sorpresos amb la seua actuació de màgia durant la vesprada dominical.

Al llarg d'aquesta setmana, el Festival MAC ha inundat els carrers i places amb màgia, teatre, música, cinema i circ. Tant els habitants com els visitants han tingut l'oportunitat de gaudir d'una àmplia varietat d'esdeveniments que segueixen l'essència característica de Moncofa, una Mar d’Activitats, que continuarà fins a ben entrada setembre.

L'alcalde, Wences Alós Valls, va subratllar la importància de la programació cultural contínua durant l'estiu en afirmar que "a l'Ajuntament tenim clar que la nostra atracció com a destinació turística preferida es deu a una programació lúdica, festiva i cultural que abasta tot l'estiu, des de juny fins a setembre. Durant tot un any, treballem per a brindar una oferta estiuenca atractiva, diversa i participativa per a tots els públics, tant per als residents locals com per als visitants. La cultura complementa de manera excepcional les nostres platges, senderes, espais naturals i patrimoni".

ashotur22

BASE faldon ESAP LA VALL

 

TV Castelló

Multimedia

Video  Audio

gosset moncofa

mosquits genèrica

 

 

 

 

Utilitzem cookies propies i de tercers per a millorar l'experiencia de navegació. Si segueix navegant entenem que accepta el seu us. Més informació