natiu2

Nules denuncia a un ramader per vendrel's un bou com a "cerril" quan ja s'havia lidiat

foto ajuntamentEl bou de la ramaderia de Rehuelga suposadament es va exhibir en un concurs de retallades a Algemessí. La denuncia es per estafa i falsetat documental. La policia Autonòmica ha pres cartes a l'assumpte.

L'últim bou de les festes de Sant Bartomeu de Nules estava anunciat com a "cerril" però finalment va ser embolat com a bou de "corro" després d'un canvi d'última hora a la documentació per poder realitzar el festeig, tot just després d'adonar-se'n eixe mateix dissabte que l'exemplar de la ramaderia de Rehuelga suposadament s'havia exhibit previament en un concurs de retallades a la localitat d'Algemessí. 

L'alcalde, David García, ho ha explicat així a les xarxes socials:

"Muchas personas me estáis preguntando qué pasó con el toro embolado de ayer. El Ayuntamiento compró hace meses, a través de la comissió del Bou, un toro cerril de la ganadería Rehuelga. Un toro cerril tal y como constaba en los papeles que nos presentó el ganadero. Ayer por la mañana se nos informa por parte de unos aficionados taurinos que ese mismo toro fue lidiado en una final de recortes en Algemesí el año pasado, y tras comprobar los vídeos concluimos que habían muchos indicios para que así fuese.

Por la tarde se nos indica que el toro no podría llevarse a cabo al estar la autorización de la Generalitat dada para un toro cerril y, a la vista de los hechos, estaba más que claro que no estábamos hablando de esta modalidad de festejo. Tras toda la tarde y parte de la noche haciendo gestiones con la policía autonómica, finalmente pudimos presentar (por fax y correo) la solicitud para cambiar el permiso indicando que el toro que se iba a sacar ya había sido lidiado. Se modificó los papeles del seguro también y solo faltaba informar a los aficionados, por lo que pudiese pasar y por ser transparentes con la verdad, de lo que iba a salir a la plaza.

Evidentemente el Ayuntamiento ha denunciado al ganadero por estafa y falsificación documental, y vamos a pedir los daños y perjuicios correspondientes. Lo que pasó no se puede dejar pasar por alto. 
Y reitero, públicamente, mi agradecimiento a Pepe Bomba y toda la comisión del bou por el trabajo llevado a cabo. A seguir!!!"

REPRODUCCIÓ ÍNTEGRA DE L'ESCRIT DE L'ALCALDE.

 

20181102 camideConquesta 945x222CARTELL REDUIT 2

BASE faldon ESAP LA VALL

 

 

 

 

Utilitzem cookies propies i de tercers per a millorar l'experiencia de navegació. Si segueix navegant entenem que accepta el seu us. Més informació