L'aeroport de Castelló adjudica l'explotació d'una segona cafeteria en la terminal de passatgers

L'establiment està situat a la sala d'embarcament i entrarà en servei al llarg de la present temporada d'estiu
230524_foto_adjudicación_explotación_de_una_segunda_cafetería.jpg

L'aeroport de Castelló ha adjudicat el contracte d'arrendament i explotació d'una segona cafeteria en la terminal de passatgers, situada en la zona d'embarcament, que entrarà en funcionament al llarg de l'actual campanya d'estiu.

El contracte adjudicat té una duració de quatre anys, amb possibilitat de prorrogar-se fins a dos anys més. L'establiment haurà d'estar obert els dies en què operen vols regulars, des de dues hores abans de la seua eixida.

L'aeroport de Castelló ja disposa d'una cafeteria, situada en la planta baixa de la terminal, que dona servei als passatgers i els seus acompanyants, així com al personal del propi aeroport i de les empreses que operen en les instal·lacions.

A aquesta se suma una segona, situada a la sala d'embarcament, en el primer pis de l'edifici de la terminal. El nou establiment tindrà com a clients a les persones passatgeres que esperen el vol, una vegada superat el control de seguretat.

La posada en marxa d'una segona cafeteria dona resposta a l'increment del trànsit comercial en aquest 2023, que implica una creixent demanda de serveis per part dels usuaris.

ashotur22

BASE faldon ESAP LA VALL

 

TV Castelló

Multimedia

Video  Audio

mosquits genèrica

 

 

 

 

Utilitzem cookies propies i de tercers per a millorar l'experiencia de navegació. Si segueix navegant entenem que accepta el seu us. Més informació